Sunday, May 22, 2011

APA ALASANMU??



xthu nk ckp mcm mn..perlu ker dri ini,hati ini bg peluang lg stlh apa yg dlalui sblm nh..
iye..mmg sakit,mmg pedih dtgglkn org yg dsyngi,dcintai TAPI adil ker kte dsisihkn tnpa mgthui sbb n alasannya...shngga kini aku msh lg mynyngi diriny...5 thn kte hdp bsama,bkn mudah tuk aku lupakn...
hdrny insan bru,mmg aku akui aku bhgia...khdpn aku terisi NAMUN xbmkna aku lupakn sglanya..
lupakn ksakitan yg aku alami,keperitan tuk aku gagah bdri,ksulitan aku mharungi hdp ini...BETUL kte bpisah 3thn yg lalu..ppth mgatakn kte mgambil msa yg sma tuk mlupakn seseorg itu...entah la,btl ker tak...aku cuba,aku try tuk menerima insan lain namun siapa aku tuk mnipu hatiku sndri...brlah DIA yg tntukn jodohku...aku malas tuk fikir,aku mls tuk amik kisah..aku bhgia mlht drimu bhgia..aku bsyukur dgn prpshn ini,khdpn ku mula brbh..

hayati bait2 lirik lagu nh...





...:::...hAnya dLm hIdup kaAka...:::...

No comments:

Post a Comment

seBuah kriTikan sEguNung sEmanGat mBina