Friday, August 13, 2010

hari yg mboringkan walaupun sbnrny aku ad byk keje nk kna bt...huhuhuuhu
sbnrny aku sedih sb xdpt blik umah,sbln lbh aku d rumah sewa nh...
begitu rndu ngn family aku...
ma n abah
tggu ankmu pulang ye...
adik
tggu kakakmu yg sarat krnduan ini pulang
xsbar nk jumpa kalian semua....
actually,sjk kbelakangn nh mood aku xbrp nk stabil...
xthu knp..
memori lalu sering aje menerpa mndaku..
aku jd xtntu arah...
Ya Allah,kau kuatkn lah hambaMu ini mengharungi hdp ini.
kau tabahkan hatiku,kuatkan imanku.tnjukkan aku jalan yang benar.
berikanlah aku ketenangan jiwa.
skrg....
ape yg ptt aku lakukan ialah...
siapkan asgnment,
jgn lupa bt skrip mndarin,
stdyhard coz nt ad byk kuiz,test,
xlupa jg
manfaatkn bulan yg mulia ini dgn amal ibadat....
moga ramadhan ini mberi sinar pada driku n kte skalian....

No comments:

Post a Comment

seBuah kriTikan sEguNung sEmanGat mBina